You have no items in your shopping cart.

terms and conditions

Levering

Vi leverer til hele verden med GLS, Post Nord, DSV og andre fragtfirmaer.

Returnering

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.
Gem derfor altid den emballage du har modtaget varen i

  • DU HAR SELV ANSVAR FOR AT PAKKE DIN VARE FORSVARLIGT IND
  • Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.
  • Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Vare skal sendes til :
Nomess Copenhagen

Aarhusgade 120

2150 København

Ved Returnering:
Vi har brug for følgende information når du sender varen til os:

  • Altid dit Ordre nummer, så vi kan finde dig i vores system.
  • Når du returnerer varen, bedes du vedlægge et brev i pakken med oplysninger om hvad problemet er, så detaljeret som muligt. og du skal pakke din vare ind i pap ellers tager fragten det ikke med retur
  • Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
  • Husk at varen ALTID skal sendes tilbage i forsvarlig emballage (pap). du har ansvar for pakken/varen indtil vores modtagelse
  • Nomess  modtager ikke vare som ikke er pakket forsvarligt ind
  • Fragten må ikke hente vare som ikke er pakket forsvarligt ind

 

Reklamation:

Alle køb foretaget hos Nomess.dk skal ske i henhold til dansk ret. For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser er dansk lov gældende.
Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

  • Det er selvfølgelig et krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følger af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd
  • Du skal reklamere indenfor"rimeligt tid" efter du har opdaget manglen ved varen, vi anbefaler, at du reklamere så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen er opdaget
  • Du  kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@nomess.dk eller telefonisk på 39209209
  • Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre informationer ved henvendelse
  • Ved enhver reklamation skal varen afleveres eller sendes til Nomess så vi kan efterse varen for evt. fejl eller mangler og herigennem udøve den bedste service
  • Du skal indpakke de vare du sender med fragten til Nomess, Fragten må ikke medtage vare som ikke er pakket ind

 

Betaling

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra lageret.

Kort der kan benyttes:
Dankort / Visa / VisaDankort / Marstercard

Derudover er det muligt at betale med mobilepay, eller via afdrag hos ViaBill og Afterpay.

Vi tager ikke gebyrer for transaktioner.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til leverandøren.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odrostninger.

PRIVATLIVSPOLITIK

Persondata
a. Vi registrerer oplysninger via. cookies og logfiler til brug for statistik samt til forbedringer af webshoppen.
b. For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger.
c. Navn.
d. Adresse.
e. Telefonnummer.
f. E-mail adresse.
g. Personoplysninger bliver ikke transmitteret krypteret.
h. Personoplysninger opbevares ikke krypteret.
i. Personoplysningerne i forbindelse med dit køb registreres hos Mamaspace.com og opbevares i 5 år for at sikre korrekt behandling ved eventuelle garantisager, hvorefter oplysningerne slettes.
j. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
k. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
l. Alle ansatte i virksomheden har adgang til de oplysninger der registreres om dig.
m. Vi bruger kun dine oplysninger til at sende din vare og informere dig, hvis uforudsete problemer med leveringen skulle opstå. Desuden vil du efter en bestilling modtage en ordrebekræftelse og faktura via e-mail.
n. Vi er en selvstændig online butik, der ikke giver dine oplysninger videre til andre. Vi opbevarer dine data sikkert, men ikke krypteret.
o. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.
p. Som registreret hos Mamaspace.com har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Mamaspace.com ApS via e-mail: info@mamaspace.com
q. Den dataansvarlige er Nomess Copenhagen

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 01.03.2017